Kiitos siis vinkista, miten kuva lisataan - en kai mina huomannut moista vihreaa painiketta! Eli ensi kerran kun omalta koneelta kirjoittelen, saan liitettya kuviakin (toivottavasti) ongelmitta.

Nyt olen taas yhden askeleen verran enemman aloilleni asettunut (tama lause ei oikein suju suomeksi. Tahtoo sanoa, olen enemman settled.) Minulla on nimittain gibraltarilainen pankkitili. Jiihaa! Eika se loppujen lopuksi NIIN hankalaa ollutkaan, vaikka he mystisesta syysta pyysivat tiliotteita edellisesta irlantilaisesta pankistani. Vaitin (siis valehtelin pain naamaa) ettei minulla ole enaa aktiivista tilia Irlannissa, koska luulin sen yksinkertaistavan asioita, mutta silti he muka tarvitsivat viimeisimman tiliotteeni sielta. Huvittaisi kysya, MITA SE TEILLE KUULUU? Noh, selvitin kuitenkin tieni byrokratiaviidakon lapi ja tanaan postissa tuli monenlaista tiliini liittyvaa tietoa seka SHEKKIVIHKO. Oikeasti. Kayttaako joku normaali ihminen viela shekkeja? Tokihan Irlannissakin aina silloin talloin joku maksoi shekilla, mutta harvoin. En varmasti tule mokomaa ikikuuna paivana kayttamaan, mutta onpahan vaikka matkamuisto :)

Olen niin pahis - kirjoittelen blogia toissa. Nyt on kylla kieltamatta toissa niin hiljaista, etta en hyvalla tahdollakaan voisi tehda paljon toita talla hetkella, mutta totta puhuen ainahan sita jotain hyodyllisempaa voisi tehda. Kymmenen minuutin paasta suuntaan huoneeseeni nauttimaan Heinekenia - eras paikallinen firma, joka kayttaa paljon meidan hotellia, toi tanaan kaikille vastaanoton seka varausosaston tyontekijoille (niin siis yksinhan mina taalla varauksissa olen... iso osasto :)) valtavat suklaalaatikot seka 24-packin Heinekenia mieheen/naiseen. Kelpaa :)