Katsos. Ihan vanhoihin kaavoihin kangistunut Nomadi hatkahti vuodatuksen uutta ulkomuotoa. Kaipa se tasta, toiminnat tuntuvat olevan edelleen suhteellisen hallussa (sikali kuin ne minulla oli ikina hallussa). Olisi mukavaa lisata sellainen laskuri, minka olen monilla muilla bloggaajilla nahnyt, ihan vain nahdakseni kayko tata kukaan lukemassa koskaan. Mutta kun ei kai minulla ole aavistustakaan, miten sellainen lisataan. Mikali vastaus on "helposti", ole hyva ja auta avutonta, mutta mikali siihen tarvitaan jonkinlaista tuunausta tai saatoa tai ohjelmointia, ala edes vaivaudu Nauru

(heh. hymio. uusi toiminto.)

On mulla omalla koneella tallennettuna aarimmaisen syvallinen blogimerkinta, jota en paassyt paivityksen aikana postaamaan. Mutta kun nyt olen toissa, enka voi keskittya syvallisten asioiden pohtimiseen, joudutte nyt odottamaan, etta paasen omalle koneelle ja satun vuodatus-tuulelle. Tama tapahtuu viimeistaan viikonloppuna, kun olen itsekseni vapaalla ja vaimoke on toissa. Yrittakaa jaksaa siihen asti.