Hmm. Outoa. Taalla hotellilla on toissa brittimies nimeltaan C, joka on taalla personal trainer ja hieroja. C on myos kasvissyoja kuten mina (kasittaakseni enemman terveydellisista syista kuin elainten oikeuksien takia) ja puhutaan monesti terveellisesta ruokavaliosta, ollaan vaihdettu vinkkeja jne. Han on monesti ilmaissut huolta mun puolesta, kun asun hotellilla enka voi laittaa itselleni ruokaa ja hotellin ruokalan kasvisvaihtoehto on PARHAIMMILLAAN pastaa juustokastikkeessa, mutta huonoimmillaan syon vain valkoista leipaa koska ei ole mitaan muuta, mita voin syoda. C on neuvonut minua menemaan terveysruokakauppaan ostamaan idatysvehkeet, mutta en koskaan ole saanut aikaiseksi menna. Eilen han sitten soitti kuntosalilta ja sanoi, etta hanelle on mulle paketti. Mikas sielta paljastuikaan ellei idatyspakka, jossa on siis alfa-alfan siemenia ja muovinen setti jossa niita voi idattaa. En osannut muuta kuin ihmetella "Ai ostit tan mulle? Eeh... kiitti!" Melkein kysyin, etta miksi ihmeessa, mutta ehdin sentaan estaa itseani kysymasta jotain niin typeraa. En tiennyt olisko pitanyt tarjoutua maksamaan siita vai ei, mutta arvelin etta olisi vain entista nolompaa tarjota rahaa joten lahdin vain hakeltyneena setti kainalossa.

Tama samainen C on siis se, joka on nyt kahdesti tarjonnut seka mulle etta vaimolle ilmaisen kokovartalohieronnan. En osaa paattaa, onko han vain todella mukava ihminen vai haluaako han jotain muuta. Luulisin hanen tietavan, etta ollaan vaimon kanssa yhdessa, mutta toisaalta en tieda varmasti. Ei han ole koskaan mitaan kysynyt.

Viime yona nain sitten unta, jossa C oli maaninen sarjamurhaaja, joka yritti raiskata ja murhata minua. Ei miesparka tiedakaan, mita traumoja mulle aiheuttaa kiltteydellaan.

Joka tapauksessa aloin nyt idattaa niita siunattuja siemenia. Toivottavasti muutaman paivan paasta saan syoda maukkaita ituja sen valkoisen leipani kanssa.