Eilinen oli melko hyva paiva. Kavin siis kampaajalla, kuten edellisessa blogissa mainitsin, ja olen hyvin tyytyvainen tulokseen. Kannattaisi varmaan kayda kampaajalla useammin kuin kerran vuodessa.

Illemmalla kaytiinkin sitten ilmaiseksi hierojalla. Meilla on siis hotellissa kampaaja, kosmetologi seka hieroja, jotka ovat tahan aikaan vuodesta (kun meilla on hadintuskin ketaan asiakkaita) taysin tyhjanpanttina, mutta palvelut pitaa olla tarjolla joka tapauksessa. Hieroja, joka on kolmikymppinen brittimies, on maininnut meille jo aiemmin, etta halutessamme voitaisiin kayda hieronnassa ilmaiseksi, koska hanella ei kuitenkaan ole mitaan tekemista. Olin aluksi tapani mukaan hieman epaluuloinen (en ensinakaan tykkaa kayda mieshierojalla), mutta kuultuani etta han on tarjonnut palveluksiaan monille muillekin tyontekijoille, arvelin ettei kyseessa ole mikaan pervo. Asiaa tietenkin auttoi myos se, etta han on todella mukava, sympaattinen mies eika millaan lailla tunkeileva tai mitaan. Oli todella hyva, rentouttava kokovartalohieronta, ja vaikka valilla tunsin oloni hieman epamukavaksi, tiedan ettei se ole C:n (eli siis taman hierojan) syy, vaan oman vainoharhaisuuteni. C oli koko ajan taysin ammattimainen, mutta silti jalkeen pain tunsin oloni todella noloksi ("tuo mies on kosketellut mun alastonta vartaloa") ja suunnilleen pakenin paikalta vain kiittaen hanta nopeasti. Toivottavasti C ei nyt kuvittele tehneensa jotain vaarin. Tai kuvittele, etta olen joku friikki.

Pari vuotta sitten kavin hierojalla Dublinissa. Olin kaynyt samassa paikassa aiemmin kokovartalohieronnassa ja kaikki tyontekijat olivat naisia. Viimeisella kerralla joku oli ilmeisesti sairastunut ja he olivat tilanneet tuuraamaan miespuolisen hierojan. Hermostuin heti hieman tajutessani taman, mutta yritin olla jarkeva; tama on ammattilainen, joka varmaan hieroo satoja naisia, ei se mitaan yrita eika varmaan edes ajattele minua naisena vaan asiakkaana. Valitettavasti silla kertaa olin vaarassa. Jo maatessani vatsallani vain pienen pyyhkeen verhotessa alaruumistani tunsin, etta hieroja keskittyy ihan turhan paljon pakaroihin ja sisareiteen - ei se naishieroja ikina edes koskenut pakaroihini. En kuitenkaan sanonut mitaan, kun ajattelin olevani hysteerinen ja vainoharhainen enka halunnut nostaa asiasta numeroa. Se kohta, jossa minun olisi todellakin pitanyt sanoa jotain, oli kun han pyysi minua kaantymaan ympari. Kuten mainitsin, maatessani vatsallani minulla oli vain pieni pyyhe peittamassa alavartaloa eika mitaan peittamaan ylavartaloa eika tama kyseinen hieroja tarjonnut minulle toista pyyhetta peittamaan rintoja. Kuitenkin kaannyin esittamatta mitaan vastarintaa ja annoin hanen jatkaa hierontaa maatessani siina pikkuhoususillani rinnat paljaana. Tama muisto nostaa edelleen hapean punan poskilleni ja avuton raivo kuristaa kurkkua. Miksi ihmeessa en sanonut mitaan? Minahan olin tassa maksava asiakas! Olihan minulla oikeus sanoa, etten halunnut tallaista eika minun olisi tarvinnut maata siina liian nolona sanomaan mitaan. Voin kuvitella, etta raiskauksen uhri voi olla liian lamaantunut vastustamaan paallekavijaansa ja jalkeenpain tuntea samaa hapeaa ja raivoa, mutta tietenkin paljon voimakkaampana. Eihan se hieroja kuitenkaan minulle mitaan hirvean vakavaa tehnyt, ei raiskannut eika edes kosketellut niin selkean yksiselitteisen sopimattomasti, etta olisin voinut hanta syyttaa ehdottomasti seksuaalisesta hairinnasta. Kyse oli lahinna siita, milta minusta tuntui henkisesti. Varmaa on se, ettei tassa ollut kyse normaalista hieronnasta. Kaiken huipuksi jalkeen pain han tarjosi, etta voisin menna hanen yksityiselle vastaanotolleen ja han voisi hieroa minua ilmaiseksi tasta lahin! En siinakaan tilanteessa sanonut muuta, kuin mutisin kiitokset ja heitin hanen kayntikorttinsa lahimpaan roskikseen paastyani ulos. Juoksin bussipysakille pelaten, etta han seuraisi minua ja veisi loppuun sen, minka oli aloittanut. Likainen tunne seurasi minua viikkokaupalla enka ikina ole kertonut kenellekaan tasta. En vaimollekaan.

Taman kokemuksen jalkeen ei liene ihme, etten ole halunnut menna mieshierojalle. C nyt ehka osittain palautti uskoni mieshierojiin, eihan yksi pervo tarkoita, etta ne kaikki olisivat samanlaisia. Hieronta on kuitenkin niin intiimi tilanne, etta asiakkaan pitaisi pystya luottamaan hierojaan taysin ja se on minulle viela mahdotonta.