Olen lukenut viime aikoina paljon satunnaisia blogeja, joita olen loytanyt, noh, satunnaisesti sielta taalta. Ja nyt alkaa jo kohta masentaa. Jotkut naista kirjoittajista ovat vain 16-vuotiaita, tai joka tapauksessa minua paljon paljon nuorempia, ja voi miten he osaavat kirjoittaa. Kunpa olisin itse osannut kirjoittaa noin kauniisti, puhtaasti ja ilmavasti, silloin kun olin viela nuori ja kehityskelpoinen.

Muutenkin olen miettinyt kirjoitusharrastustani paljon viime aikoina. Kovin vahaiseksihan se on jaanyt, ajanpuutteen takia enemman kuin minkaan muun. Paassani tarinani on edistynyt kovastikin. Sanojen saaminen paperille/tietokoneen ruudulle on sen sijaan ihan eri asia. Oma syyni, pitaisi vain ottaa se aika ja keskittya.

Ajatukset ovat pyorineet aika paljon muissa kuvioissa. Kuntoilussa ja ruokavalion rukkauksessa. Onhan tassa kesa tulossa ja bikinikausi aluillaan.

Tuntuu kuin elama olisi vain ajankuluttamista.